Faktúru môžete reklamovať v zákazníckom centre LVS, a.s., kde pracovníci vyplnia prvotný záznam na sledovanie štandardov kvality. Na základe skutočností uvedených v zázname zrealizujeme kontrolný odpočet podľa dohovoru s Vami. Ak je reklamácia opodstatnená, k pôvodnej faktúre vyhotovíme a zašleme Vám opravnú faktúru.
Rodné číslo je trvalý identifikačný osobný údaj fyzickej osoby (ďalej len „osoba“), ktorý zabezpečuje jej jednoznačnosť v informačných systémoch. Pracovníci, ktorí prichádzajú do styku s osobnými údajmi, akým rodné číslo je, sú poverenými oprávnenými osobami podľa všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti ochrany osobných údajov.
Vedenie evidencie o stave vodomeru je vo vlastnom záujme každého odberateľa. Môžete sa o ňu oprieť, napr. pri neprimeranej fakturácii a pod.
Aj v takýchto prípadoch odporúčame montáž vodomeru, pretože len ten je najpresnejším meradlom spotreby vody. Bližšie informácie o jeho montáži Vám poskytneme v zákazníckom centre LVS, a.s.
Schéma slúži na zakreslenie vodovodnej a kanalizačnej prípojky do podkladov systému GIS. V prípade poruchy tak dokážeme rýchlejšie určiť bod napojenia prípojky, vhodný materiál na jej opravu a skráti sa tiež doba zásahu a odstávky vody.
Zatiaľ nie.
Dôvodov, prečo odpočtár neodčítal vodomer môže byť viac, napr. v prípade voľne pusteného psa vo dvore majiteľa, nedostupnosti vodomernej šachty z dôvodu znečistenia a pod. Lístky na odčítanie vodomeru sa dávajú do schránky odberateľovi aj v tých prípadoch, ak je šachta umiestnená vo vnútri domu, a ten je v čase odpočtu neprístupný.
Vodomerná šachta musí byť pre vodárenských pracovníkov prístupná počas celého roka. A to nielen pre odpočtárov, ale aj pre prípad poruchy.
Zmluva na dodávku pitnej vody a/alebo na odvádzanie odpadových vôd sa uzatvára:
Jedna nehnuteľnosť sa napája na verejný vodovod jednou vodovodnou prípojkou, prípadne na verejnú kanalizáciu jednou kanalizačnou prípojkou a uzatvára sa jeden zmluvný vzťah s jedným odberateľom. Odberateľ na základe vystavených faktúr za vodné a/alebo stočné zabezpečuje ďalšie rozúčtovanie jednotlivým užívateľom nehnuteľnosti.
Je potrebné, aby sa podieloví vlastníci dohodli, kto z nich bude poverený komunikovať s LVS, a.s. vo veci všetkých úkonov v súvislosti s dodávkou pitnej vody, prípadne s odvádzaním odpadovej vody. Vzor tlačiva pre splnomocnenie sa nachádza na www.lvsas.sk.
V prípade, ak dôjde k zmene názvu alebo formy spoločnosti (na s.r.o. alebo a.s.) alebo ak dôjde k zmene identifikácie (IČO), je povinnosť nahlásiť zmenu v LVS, a.s. V takomto prípade sa jedná o ukončenie zmluvy s odberateľom – živnostníkom a o uzatvorenie novej zmluvy s odberateľom – právnickou osobou.
Zmenu je potrebné vykonať osobne v zákazníckom centre LVS, a.s., kde bude uzatvorená nová zmluva.